Sara Berzosa Domingo,
Igualada 1975.

Estudia Conservació- Restauració de pintura sobre tela, fusta i mur i Conservació-restauració de moble a l’Escola d’Arts i Oficis de la Diputació de Barcelona.
Entre 1993 i 1996 realitza practiques de restauració amb obres de la xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona i en la campanya de restauració de l’església parroquial de Sant Quirze i Santa Julita de Muntanyola (Osona) durant dos anys.
L’any 1996 realitza les pràctiques al Museu Nacional d’art de Catalunya (MNAC) treballant en la col·lecció d’art Gòtic.
Aquest mateix any es trasllada a Florència on realitza un curs de coneixement d’antiguitats i el seu comerç a l'Istituto per l'Arte e il Restauro “Palazzo Spinelli”.
L'any 1997 treballa a la Sala de subhastes Muntaner de Barcelona realitzant tasques de catalogació i restauració fins que es trasllada a Roma per accedir a L'Istituto Centrale per il Restauro on rep formació de Mario Domenico de Palo.
L'any 1999 intervé en la campanya de restauració del Cambril de la Verge de l’església de Sant Jaume de Passanant (Tarragona) i el 2001 en la restauració del sostre de fusta policromat del saló gòtic de la casa Llotja de Mar de Barcelona.
Continua la seva formació assistint a seminaris i cursos a nivell estatal i realitza un curs de postgrau de restauració pictòrica a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.
El 2004 obre taller propi a Igualada, on ofereix serveis de conservació-restauració, centre de formació tècnica, artística i d’oficis artesans i promoció d’art i artesania a través d’exposicions i mostres.

A partir del 2007 accedeix a la convocatòria professional de conservació-restauració d’obra de la xarxa de museus locals de la Diputació de Barcelona, intervenint en peces de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú, la Casa Museu Alegre de Sagrera de Terrassa i el Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu.